3.18 Güncelleme Notları Haberler

Star Citizen 3.18s PTU Güncelleme Notları

Star Citizen Alpha 3.18.0s Güncelleme Notları

Star Citizen Alpha 3.18.0s güncellemesi PTU Wave 1 için yayınlandı!

Oyuncuların güncellemeyi yükledikten sonra C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\PTU konumunda bulunan USER klasörünü ve C:\Users\%username%\AppData\Local\Star Citizen konumunda bulunan SHADER klasörünü silmesi önerilir.

  • Veritabanı Sıfırlaması: Evet
  • Kitle: Wave 1
  • Sunucular: Bu güncelleme için sadece US sunucuları kullanılacak.
  • Long Term Persistence: Aktif

Test Amacı

  • Salvage – Hull Scraping (Hurdacılık)
  • Orison Platform Assault (Yeni Görev)
  • Security Post Kareah Yeniden Aktif Edilmesi
  • Yeni Hapishane Aktiviteleri
  • Drake Vulture
  • Kum Mağaraları
  • Daymar Kaza Bölgesi
  • Stanton Yarış Pisti Konumları
  • Greycat PTV Yarış Pisti
  • Yeni Nehirler (Hurston ve microTech’de yeni 40 Nehir)
  • Ek Derelict Outposts (Harabeler)
  • Restricted Areas v3 (Yasaklı Bölgeler)
  • Arena Commander Quality of Life Güncellemeleri

Bilinen Sorunlar

  • Araçların yok edildikten sonra ASOP terminalinde gözükmemesi.
  • Docking Port ile alınan geminin çarpışma etkisi olmaması.
  • Oyuncuların envanterlerindeki eşyalar satıldığında oyuncunun envanterinden silinmemesi.
  • Whistler’s Crypt yakınlarında ki tepelerde yürümek oyuncuyu öldürebilir veya yaralayabilir.
  • Oyuncu güvenli bölgede öldüğünde (Armistice Zone) eşyalarını kaybedebilir.
  • Taramanın detaylı istatistikleri ve detayları göstermemesi.
  • Vulture’ın yavaşça çarptıktan sonra hemen patlaması.
  • Asansör kapılarının taşıma esnasında açılması.
  • Merlin’in Constellation’dan ayrılmaması.
  • MSR’ın sadece 6 SCU kargo alabilmesi.
  • Reclaimer’ın yan asansör etkileşiminin bulunmaması.
  • Araçların gövdesinin belirli bölgesinden saldırıya uğradığında hasar almaması.
  • Loot kutularının sonsuz yüklenmesi.
  • Asansörlerin oyuncuyu taşırken dengesiz olması.
  • Araç göstergelerinin (HUD) uçma ve çatışma sırasında yok olması.
  • Multitool çeşitlerinin çeşitten bağımsız olarak “HEALING” bilgisi göstermesi.
  • Bounty Assignment: Neal Garrison görevi için HMR-A’da düşman AI’ın duvarın içine sıkışmış durumda olması ve BWD-G’de bir düşman AI’nın bulunmaması.
  • Loot kutularına yaklaşınca veya açılınca yok olması.

Güncellemeler

  • Grim Hex marketlerine multi-tool ve tüm ekipmanları eklendi.

Hata Düzeltmeleri

  • Respawn geçiş ekranı olmaması düzeltildi.
  • Oyuncunun bağlantı kesildi uyarısını kapattıktan sonra ana menüye dönmeme sorunu düzeltildi.
  • Corsair’in dış gövdesinden çıkıntı yapan çok sayıda iç geometri bölümü düzeltildi.
  • “Press X to respawn” yazısının respawn olduktan sonra görünmeye devam etmesi düzeltildi.

Teknik

  • 4 Kullanıcı Çökmesi Düzeltildi
  • 12 Sunucu Çökmesi Düzeltildi

Kaynak

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.